piątek, 5 marca 2010

Kenza Zoutien x33!

Hej!;)
Choroba jak trzymała tak nadal trzyma, a dziś nawet mogę powiedzieć, że się pogarsza:( Jedyne co mogę zrobić to nie rozpaczać z tego powodu;p jak narazie żadnych lekcji nie dostaję, więc zasiadłam dziś do komputerka z zamiarem stworzenbia kilku zestawów inspirowanych uwielbianą przeze mnie Kenzą Zoutien.


Ta 18-letia prezenterka MTV, projektantka obuwia i odzieży podbiła serca młodych fashionistek na całym świecie. Moje również;) Cóż się dziwić. Staje się ona ikoną stylu i inspiracją.
Przygotowałam kilka zestawów, które stworzyłam inspirują się właśnie stylem Kenzy.
Uprzedzam, są to tylko przykłady, bo jednak większość z elementów jest droga i nie na kieszeń przeciętnej nastolatki, są to tylko inspiracje, których odpowiedniki można nabyć za wiele niższą cenę;) proponuję Second Handy, w których ja zawsze znajdę jakieś świetne i modne elementy garderoby;)


Ramoneska- projekt Kenzy;)
Biała tunika "oversized"- Net a porter, 385 pln
Skórzane legginsy- Valentino, net a porter, ??
Muszkieterki za kolano- Guess, heels.com, 425 pln
Torba- Chanel, 6 455 pln
Łańcuszek- Roberto Cavalli, 945 pln




"boyfriend blazer"- Net a porter, 1 130 pln
tunika- Net a porter, 1 600 pln
Legginsy a'la dżinsy- Net a porter, 530 pln
Platformy- Tony Bianco, ??
Torba- Givenchy, 3 485 pln
Szalik- Wool nd the gang, 295 pln
Bransoletka- Noir Jewelry, 345 pln




Sukienka- Forever21, 79 pln
Platformy- Dolce Vita, 835 pln
Kopertówka- Be&D, ??
Pierścionek- Noir Jewelry, 230 pln


To już niestety wszystkie zestawy, które póki co przygotowałam. Chciałam więcej ale niestety niezbyt ciekawie się czuję..;) rozumiecie. Później zrobię porządek w ciuszkach to napewno znajdzie się troszkę rzeczy na sprzedaż;) wstawię je późiej. A teraz lecę już dalej odpoczywać.


Bye!;*

3 komentarze:

  1. gdzie można robić teki zestawy ??? Świetny blog, ta koszulka chanel jest ekstra, też chyba taka sobie wykonam :):) Pozdrawiam Nat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 year old Analyst Programmer Ira Brosh, hailing from Cumberland enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Ghost hunting. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Rally Wagon 3500. sprawdz te strone

    OdpowiedzUsuń