niedziela, 7 marca 2010

Inspired! ZRÓB TO SAM!

Hej Kochani!
Jej dostałam niesamowitej inspiracji!
Podzielę się nią z Wami;) tak, moją pasją jest projektowanie odzieży.
W poszukiwaniu inspiracji natknęłam się na młodą i niesamowicie utalentowaną projektantkę- Mary;) Stała się moją osobistą inspiracją do dalszej pracy. Teraz już jestem pewna, że chcę tworzyć tworzyć i jeszcze raz tworzyć! tylko, że teraz chcę tego już w praktyce;) do tej pory moja "praca" ograniczała się do suchych projektów i ewentualnie małych przeróbek. Jednak teraz skłaniam się bardziej stronę praktyki.

Pierwszy projekt? Koszulka z logiem Chanel. Ma ona wyglądać tak:




Jednak narazie muszę szybko nabyć koszulkę, której jeszcze nie mam i drobe elementy do utworzenia wzoru;)

Jednak większe wrażenie wywarł na mnie ten oto projekt Mary:

Spódnica z pojedynczo wycinanych, zaokrąglonych pasów

Jak ją wykonać?
Bardzo prosto! Wystarczy odrobina zdolności manualnych i chęć do pracy.

Potrzebujecie:
* zwykłej spódnicy o prostym kroju
* większego kawłka materiału w wybranym przez Was kolorze i o wybranym wzorze
* igły i nici;)

Przechodzimy do pracy!
Na początku musicie mieć dużo cierpliwości. Z przygotowanego wcześniej materiału wycinamy różnej wielkości pasy(w zależności od uznania) o takim mniej więcej kroju:


Gdy już mamy odpowiednią ich ilość, zaczynamy naszywać. Uwaga! Należy zacząć od dołu spódnicy, aby następnie pasy ładnie na siebie nachodziły. Naszywamy je w trzech partiach- przód i bok, następnie tył, aby efekt wyglądał tak, jak na wcześniej pokazanym projekcie. Gdy już naszyjemy pasy, możemy zrobić u góry spódnicy dowolny cienki pas lub zostawić spódnicę taką, jaka jest, a następnie dowolnie stylizować;)

Oto projekt Mary w czasie pracy:


Zgodzicie się ze mną, że jest to niesamowicie prosty projekt, ale jakże satysfakcjonujące jest wykonanie czegoś własnoręcznie:)
Wystarczy odrobina cierpliwości!

Ja sama już niedługo napewno zabiorę się do pracy i wypróbuję ten projekt. Jestem taka zainspirowana! Mam tyle pomysłów i nowych inspiracji modowych, którymi chcę się z Wami podzielić! Tylko czekajcie, a obiecuję kolejną porcję modowych inspiracji, którymi mam nadzieję, że i Was zarażę!;)

A teraz lecę wziąć się troszkę za lekcje ale znając życie skończy się na jakimś małym projekcie..;)
Życzę miłej pracy a przede wszystkim dobrej zabawy przy wykorzystaniu projektu!

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz